تابستانها با گردان جعفر طیار(ایثار) اهواز حضور در جبهه پیدا می کرد، تابستانها به جبهه می رفت با شروع مدارس به کارتدریس می پرداخت تا اینکه با برادران گردان مهندسی لشکر 7 ولیعصر(عج) خوزستان شروع به همکاری کرد مسئولیت او در گردان مسئول واحد نیروی انسانی بود ، بر خلاف همیشه این بار با شروع مدارس سر درس و کلاس حاضر نشد و با گردان مهندسی اعزام به جیهه در منطقه عمومی ام القصر که حد فاصل بین شهر فاو عراق و خلیج فارس است شد جعفری همراه با کاروان حسینی...
ما را در سایت جعفری همراه با کاروان حسینی دنبال میکنید